sobota, 14 maja 2016

Witam ponownie!

   Witam was ponownie po długiej przerwie. Doszłam do wniosku, że należy wytłumaczyć wam, co tutaj się najlepszego podziało, bo podziało się dużo. W pewnym momencie stwierdziłam po prostu, że rozdziały, które napisałam nadają się tylko do poprawy, więc zamknęłam na chwilę bloga i zabrałam się za doprowadzanie postów do względnego porządku. W trakcie jednak okazało się, że nie chodzi tylko o popełnione błędy i mój styl pisania, ale także o sposób poprowadzenia akcji.
     Dlatego też wczoraj, kiedy wstąpiły we mnie poczucie winy, że tak długo trwa remont tego bloga, i niespodziewana chęć działania, usunęłam wszystkie dziesięć rozdziałów, pozostawiając tylko prolog. Historia, którą będę chciała przedstawić na tym blogu zostanie trochę zmodyfikowana, będzie się trochę różniła od tej, która pojawiła się tutaj najperw. 
     To chyba wszystko, co chciałam napisać. Życzę miłego czytania :) I przepraszam za tak długą nieobecność. 
      Pozdrowionka,
      Bianka! 

9 komentarzy:

  1. Ojej, to trafiłam na taki przełomowy moment:D Właśnie przeczytałam prolog i zapowiada się naprawdę ciekawie. Czytałam ,,Zwiadowców" ładne parę lat temu, ale pamiętam, że mi się podobało i to nawet bardzo. Przerwałam bodajże po siódmym tomie i chyba czas sobie odświeżyć.
    W każdym razie, prolog brzmi intrygująco. Imiona brzmią bardzo z celtycka, nie pamiętam, czy tak było w ,,Zwiadowcach", ale w każdym razie... lubię celtyckobrzmiące nazwy, ostatnio zaczęłam czytać o celtyckiej mitologii.
    Przepraszam za tak chaotyczny komentarz, jestem dzisiaj wybitnie nie w formie, heh.
    Pozdrawiam ciepło i trzymam kciuki za opowiadanie!
    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej!
      No, taki bardzo, bardzo przełomowy xd
      To przeczytaj do końca! Naprawdę warto! Skończyłaś na moim ulubionym tomie, ale późniejsze też są świetne :)
      Ty też? Celtycka mitologia górą! :)
      W każdym razie dziękuję bardzo za komentarz i cieszę się, że ci się podobało :)
      Pozdrowionka,
      Bianka!

      Usuń
  2. Czternastego maja otworzyłaś i nic mi nie powiedziałaś? Ja tu umieram z ciekawości, a Ty postanawiasz nie ulżyć mi w cierpieniu? Nieładnie, nieładnie, ale i tak nie odciągniesz mnie od czytania.
    Pozdrowionka,
    E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzałam was wszystkich poinformować przy wstawieniu pierwszego rozdziału xd Ale skoro już odkryliście xddd Postaram się, żeby ten pierwszy rozdział pojawił się za dwa tygodnie xd

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ju ar ded. Rili. Aj łil noł łer ju liw end kil ju. Jak mogłaś nie napisać mi o tym blogu ?!
    Prolog był świetny. Czekam na ciąg dalszy.
    Pozdrawiam
    Kot
    Ps: Nadal mam focha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzałam wszystkich o nim poinformować przy wstawieniu pierwszego rozdziału!
      Dziękuję bardzo xd A i na klucz-do-wszechswiata.blogspot.com jest pierwszy rozdział :)
      Może popatrzysz? xd
      Przepraszam... Nie fochaj się xd

      Usuń
  5. Acha, to ja tu wczoraj na gg wypisuję, kiedy zamierzasz otworzyc bloga, a ty dawno to zrobiłaś?! Oj, Bianka, nieładnie. To pisz szybko rozdział, bo tu juz prawie miesiąc upłynął. I POINFORMUJ MNIE, JAK COS WSTAWISZ!
    Mordująca wzrokiem,
    Mentrix

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekhm... On został otwarty, a miałam zamiar poinformowac dopiero kiedy pojawi sie cos nowego...
      Nie zabijaj xd
      Oczywiscie ze poinformuję xd

      Usuń